LEDIG DAG





Hallå!

Hör och häpna, idag är jag faktist ledig! Klockan är bara 12.30 men jag har ändå hunnit med mycket. Jag var i stallet tidigt imorse, vitnos är en dröm att rida just nu. Efter det var jag på en hemlig sak. Och nu har jag precis kommit hem från Actic efter att ha kört ett kontitions pass. Vilken skillnad det är på folket som tränar olika tider på dygnet. Jag är ju oftast där vid 20.00 snåret varje kväll och då känns det som att "hela norrköping" är det och tränar. Nu när jag var på morgonen var det jag och tusen pensionärer. Haha! Inte en enda ung människa. Jag föredrar nog att träna på kvällen då eftersom jag blir mer peppad om man står och springer brevid någon som verkligen kör järnet. Dock är det ibland för mycket folk så att man får stå och vänta på vissa maskiner. För och nackdelar med båda. Föressten angående den där hemliga saken som jag gjorde förut så gick det åt pip-svängen. Blev väldigt frustrerad och allting känns så långt bort men det är väl bara att bita ihop. Efter motgång kommer framgång. Inte sant? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0