JORÅSATTE



Kommer ut till stallet kl 6 imorse för att rida vitnos. Tror ni att det går?! NEJ DÅ! SJÄLVKLART INTE! Hela stallet var kolsvart och det hände inget när jag tryckte på knapparna. Ringde då syrran och hon sa att proppen hade gått igår kväll med. Dock hade de fixat det men den  måste ha gått igen nu inatt. Eftersom jag varken hade någon ficklampa eller dylikt så var det bara att åka hem. KUL! Vilken vecka.. I måndags och tisdags kunnde jag inte rida eftersom vitnos hade fått ett sår på huvudet där tränset satt (rivit upp sig på något i hagen), i onsdags hade jag sovmorgon och tänkte rida dressyr men när jag kom ut till stallet så står vitnos och skos!! Det hade jag helt glömt bort!! Igår red jag och idag hände detta. Såhär mycket har han inte vilat sen gud vet när. Men men, det är som det är och jag får väl rida imorgon. Åh, han som var så fin igår..


Kommentarer
Postat av: Malin

okejm, härligt, hur länge ska du vara borta

2011-02-04 @ 23:02:13
URL: http://loveisbeaty.webblogg.se/
Postat av: Amanda

Hej, Allt bra? :)

2011-02-05 @ 09:02:03
URL: http://snarbergamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0