HOLA!

Heeej!
Jag har inte kunnat blogga fran baten da inte mitt internet fungerar. Nu ar vi i land pa Greenada sa jag hittade ett internet cafe. Far inte vara ute i solen idag.. Igar nar vi var pa Barbados sa akte vi till en jatte fin strand och var dar i 3 timmar. nar vi kom tillbaka till baten sa hade alla brannt sonder sig (aven om vi redan hade fatt farg) men solen matse ha vart extremt stark eller ngt vilket hade gjort att jag fick solexem sa jag fick ga till lakaren pa baten och dar fick jag kortison salva. An sa lange har vi vart i St Thomas, St John, St Lucia, Barbados och nu ar vi i Greenada. Imorgon vantar Tobago, darefter ar vi pa sjon och sen blir det Aruba och Coraqao. Vi har snorklat, vart pa en av varldens topp 10 rankade finaste strand osv. Doch var Barbados min favorit. Jag har anda sett endel fina strander men den tog allt med hastlangder.
Allt ar helt underbart och baten ar super lyxig. Det enda problemet ar maten.. Det finns inte alls mycket som jag kan ata sa igar holl jag pa att borja tjuta eftersom alla andra ater sa gott. Jag har tagit 200 bilder an sa lange haha! Ni far se nar jag kommer hem. Nu ar min tid ute och detta blev ett lustig inlagg for jag har sa mkt att beratta. Far se om jag hittar ngt mer internet pa nagon annan o.
Hade bra sa ses vi nar jag kommer hem!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0