SKOLA

Ja, detta är vad jag har gjort hela dagen, vart i skolan på föreläsningar. Det märks tydligt att jag inte är van vid att sitta i skolbänken och lyssna hela dagen då jag blir trött i huvudet väldigt snabbt. Nu har jag iallafall köpt alla böcker förutom en som jag ska köpa i morgon! Dock tycker jag att samhäll b är riktigt, riktigt tråkigt. Kanske beror det på att att jag är så lost. Jag är extremt oallmänbildad  och känner mig som ett stort frågetecken på lektionerna när jag inte har en blekaste aning om vad läraren pratar om. Tur att jag är där för att lära mig! En sak är säker - jag ska börja titta på nyheterna så jag får en liten inblick vad som händer i världen!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Nätets Aftonbladet, Expressen och NT är inte heller helt fel. Då hänger man med. Man kan ju kolla när man har tid, bättre än att passa TV:n. Stora nyheter då är TV:n kanon.

2011-08-26 @ 09:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0