SHOPPING

Ursäkta den extremt dåliga bildkvaliten!


Detta har alltså flyttat in i min garderob  Båda kommer från Acne, priset på tröjan är 999:- och byxorna 1299:- (eller 1399:- minns inte riktigt). Bilderna är från inköpet därav den dåliga kvaliten men jag får fota någon gång när jag har på mig kläderna istället så ser ni bättre! Nu är jag hemma en sväng och lagar lite mat mellan skolan och jobbet. Idag kör jag på makaroner och stekt korv (ja, Stejjan och Patrik ni läser rätt, jag lyxade till det med att steka den idag istället för att köra i micron). Det klassas nästan nobelmiddag om jag får säga det själv 

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Snygga kläder!

2011-08-29 @ 13:37:11
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej emelie!! När får ni in ett par snygga Tiger jeans till affären?? va där och kolla för några dagar sen men hittade inga snygga!! skriv gärna när ni får in och visa upp på bild :) Helt med hög midja!

2011-08-29 @ 19:14:36
Postat av: Emelie

Hej! Hm, jag vet inte.. Vi borde nog få in någon mer tvätt från Tiger, dock vet jag inte om det kommer någon med jätte hög midia, kan mer tänka mig att det är modellen slender vi får in. Vi har just nu inne ett par grå och en mörk tvätt med hög midia. Även ett par mörkblå tvättade från Cheap monday som är bra! Har du testat några av de?

Men självklart lägger jag upp bild här om det kommer in några till butiken. Ska ha det i åtanke :)

2011-08-29 @ 19:46:30
Postat av: Stejjan

hahahha, så starkt att steka! Imponerad! Mycket godare va? microkorv e ej okej!

2011-08-29 @ 22:59:39
URL: http://nickerose.blogg.se/
Postat av: Anonym

heej! Nej det har jag icke. Får göra det nån dag då jag är på stan! tack så mkt kram

2011-09-05 @ 22:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0