NYHETER


Då är jag äntligen hemma! Passade på att fota Alexander i dag på jobbet så ni killar får se ännu mera utav de nya höst kläderna som kommit in! Detta har han på sig..
Bild 1 - Stickad tröja från Knowledge Cotton som för övrigt gör alla sina kläder av ekologisk bommul (!) 1199:-, jeans Tiger 1299:- och väskan även kommer från Tiger 2299:-.

Bild 2 - Jeans Tiger 1899:-, mobilhållare Tiger 499:- och skjorta Knowledge Cotton 899:-.



Även denna lilla skapelse från Tiger har trillat in på tjej. Jag kan inte säga mer än att jag dör av att titta på den. Den är verkligen perfekt i storleken vilket gör att man kan använda den både till fest och vardags. Annars kan jag tycka att det ser väldigt fjantigt ut om man använder någon slags kuvert väska/party väska till vardags men eftersom denna är lite "grövre" tycker jag att det funkar! Priset är 1299:-.
Nästa vecka kommer det förhoppningsvis in lite nytt från Acne. Hoppas hoppas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0