MEN JAG TROR ATT JAG SMÄLER AV!!




Alltså... OHHHHH ()=?#!(#)"/!!!!! Tänk att ALLT ska hända den här veckan när min stubin är = 0!!! Jag försökte vara på bra humör när jag vaknade i morse även om jag var svin trött. Vid 6.40 tiden var jag på gymet. Ögonen gick i kors men jag försökte se det positivt att jag iallafall vart duktig och tagit mig till gymmet så tidigt på morgonen. När jag började träna kände jag hur ont jag hade i kroppen av all träningsvärk. Det liksom smärtade. Inte nog med det fungerade inte internet på mobilen vilket gjorde att jag var tvungen att lyssna på de låtar som pappa laddade ner på min mobil. Och det är ju.. Absolut svenska dansband (en skiva), Christer Sjögren mfl. Ni kan ju tänka er hur pepp jag var.. Aja, jag genomförde passet jag hade tänkt och gick därifrån lite små sur. När jag kommer till bilen så ser jag en gul jävla lapp. IGEN!!!! WTF?!?! Nahe, då hade jag missat att det var parkeringsförbud mellan 7-10 där jag stod på onsdagar. Haha, vad fan är oddsen liksom!? Det är ju så skrattretande att jag dör. När jag kom hem sen fungerade inte heller internet på datorn. Då blev jag så arg att jag kände mig som ett psykfall.
Nu har jag iallafall vart på en lektion i skolan och det känns lite bättre. Ska vara inlåst här hemma hela dagen och försöka plugga med tanke på att provet är i morgon. I kväll vid 19-tiden ska jag hoppträna för Pelle igen då det inte var hundra sist. Jag ber till gud att det går bra för annars kommer jag väl börja tjuta som ett barn eller något. Jag är ju helt o kontrollbar för tillfället :S

Kommentarer
Postat av: Hon på Lida

Lycka till på provet i morgon.

2011-08-31 @ 21:25:29
Postat av: Marcus Å

Tack så mycket Emelie, du är välkommen upp och hälsa på!



Nej, men gud du har alltid sådan otur alltså. Lycka til på provet! :)

2011-09-01 @ 07:31:33
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0