HÖST NYHETER FÖR HONOM


Godkväll!

Nu är jag hemma igen efter en arbetsdag på D. Jag passade på att fota Alexander i lite utav de nya höst plaggen som kommit in i butiken.
På bild nr 1 kommer allting som Alexander har på sig ifrån märket Ljung. Bild nr 2; kavaj Ljung, skjorta Ljung och jeans från Acne. Bild nr 3; Jeans Acne och även skjortan från Acne.

Tyvärr är det svårt att fånga alla plagg på bild men ni ser ju på ett ungefär och är ni intresserade av något får ni helt enkelt fråga mig här på bloggen eller gå in i butiken och titta själva. Till er tjejer har jag ett par nya super snygga skor att visa som kommer dyka upp här på bloggen i morgon bitti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0