FRÅGA TILL ER




Måste bara fråga er.. Pappa har ju sin 50 års fest nästa vecka. Jag har fortfarande inte hittat någon klänning som känns sådär perfekt. Jag lever ju efter mitt motto att jag inte ska köpa saker om jag verkligen inte tycker om de och kommer använda de vid flera tillfällen. Så, till min fråga, tycker ni att jag kan ha denna klänning eller tycker ni att den är för "sexig" när den är så öppen i ryggen? Funderar om jag ska lägga pengarna på att köpa löshår istället. Var och tittade på det i dag och det känns mer "värt" att lägga pengar på löshår, dels för att jag kommer använda det många gånger och sedan kommer nog bli rätt snyggt om jag lockar håret och har ett stort svall till denna klänning. Måste bara se till att få en tid hos frisören innan jag köper löshår så det blir en likvärdig nyans!

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Jag tycker absolut du kan ha den där klänningen! :)

2011-08-25 @ 07:16:24
URL: http://slipsens.se
Postat av: Anonym

Använd den vackra klänningen du har istället för att lägga pengar på en ny. Och skippa att köpa löshåret, hur onödigt är inte de. Ha ditt långa fina "riktiga" hår istället. Speciellt när du skriver att du kan spara in pengar på en klänning. Och om du har det mottot, plus att du börjat plugga och kanske behöver pengarna till något viktigare =)

2011-08-25 @ 10:23:31
Postat av: jenny

Tycker med att du kan ha den där klänningen! :) Men tummen ner för löshår!! Mycket snyggare utan! Kram

2011-08-25 @ 11:01:50
Postat av: Du vet vem

Klänningen är jättefin Emelie, tycker du ryggen är bar finns det fina korta små bolero, kanske någon i färg.



Inte löshår tycker hon på Lida.

2011-08-25 @ 16:51:19
Postat av: Linda

Sjukt fin klänning! Vart är den ifrån? :)

2011-08-25 @ 17:03:40
URL: http://nattstad.se/izzeh
Postat av: Emelie

Hm, nej jag vet inte vem "du vet vem" är??

2011-08-25 @ 17:10:38
Postat av: Erik

Gift dig med mig? :)

2011-08-25 @ 17:23:26
Postat av: Emelie

Jo men visst Erik

2011-08-25 @ 21:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0