BEHÖVER JAG SÄGA ATT DU INTE HAR NÅGOT LIV?

I går kväll fick jag ett mail av en kille som skrivit två repotage i sin blogg om rasism och Sverige demokraterna. Han länkade till sidan han hade skrivit på och bad mig gå in och läsa. Där tog han bland annat upp några namn som han hade analyserat och var "misstänkta". Han bad mig att klicka på namnet Sara Bergdorf som var kopplat till facebook och undrade om det var jag.. Jag trodde självklart att han drev men när jag klickade på länken såg jag att det var jag!!! WTF!?!? Någon idiot har alltså använt sig av mitt "ansikte" och låtsas vara jag!! Som ni vet själva är jag så långt bort från rasist som man kan komma då jag var tilsamans med Arber i 7 år. Sedan att jag tycker att Sverige demokraterna kan ta sig i röven är ju bara pricken över i:et. Profilen har ju tydligen funnits i nästan ett år..
Självklart skrev jag hur läget var och att det INTE var min profil (vilket han tydligen hade förstått då någon person som läst hans artikel hade sökt på mig och fått upp mitt riktiga namn). Jag anmälde iallafall på Facebook och nu är "personen" borttagen!
Jag undrar bara vem människan/människorna utan liv är!?! Är jag verkligen så intressant?? Antar att det är samma person som skrev kommentarer här på bloggen för ett tag sedan. Profilen skapades ju ungefär i samma veva. Du ska iallafall veta att mina tankar går till dig och jag hoppas du blir bättre (frisk) snart. Det finns hjälp att få ska du veta!

Kommentarer
Postat av: Lina

men uch så jävla obehagligt! Vad är det för fel på folk!!

Jag tycker absolut du ska ha den svarta klänning på din pappas fest :) Den är sexig på ett elligant sett :)

Hoppas allt är bra med dig, vet du om det finns någon ledig tjänst på d & c:o??

kram Lina

2011-08-25 @ 13:01:20
URL: http://joyaamma.blogg.se/
Postat av: Mormor.

Tycker du även ska polisanmäla detta Emelie. Den människan är sjuk och det han gjort kan tagga andra. En rekommendation alltså, polisanmäl, fråga mamma och pappa.

2011-08-25 @ 16:46:47
Postat av: Linda

Jag råkade ut för samma sak. Någon person låtsades vara mig och spred massor knäppa åsikter.

Sen dess har denna person låtit mig vara. Inget att bry sig om men visst blir man förbannad....!

2011-08-25 @ 17:02:13
URL: http://nattstad.se/izzeh
Postat av: Linda

SV: Ja, usch för sånt folk.

Klänningen var grymt snygg! :)

2011-08-25 @ 19:06:47
URL: http://nattstad.se
Postat av: Jeppe

De här fula SD-trollen kapar inte era identiteter för vem ni är, utan för att de hoppas ha större framgång med att sprida sitt hat-budskap genom att låtsas vara de ni verkar vara, ung, snygg & sansad.

2011-08-25 @ 21:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0