BRA KVÄLL

Då var jag hemma i min egna lilla lägenhet igen. Var förbi hemma hos Cissi en sväng och träffade tjejerna. Blev några glas vin och endel snack. Några skulle ut så jag bestämde mig för att följa Emelie hem och sedan cykla raka vägen hem till mig. Känner inget som helst sug av att gå ut och festa här hemma just nu. Det räckte med att dricka ett par glas med fina vänner och för att sedan gå hem. Slipper ligga bakis och spy i morgon vilket känns jävligt skönt! Kan istället ta vara på dagen och rida, gå en powerwalk och umgås med mammi och pappi. Visst har jag blivit förnuftig? Haha :) Aja, nu ska jag titta på någon film med Julia Roberts och efter det dejta kudden. Hoppas ni får en fin kväll vad ni nu än gör!
LOVE EMELIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0