LYXIGT UNDER





Åh igår kom mina fina underkläder som jag beställde från D&G på inköpet för ca 6 månader sedan. Som ni ser är bh:n utan vaddering och transparent (även trosorna) vilket jag tycker är as snyggt. Bh:n köpte vi tyvärr inte in i butik men trosorna finns att köpa på D! 299:- är priset.
Nu ska jag packa, åker hem till mammi och pappi ikväll och imorgon efter jobbet åker jag till Örebro och festar med Johanna, Sanaz plus hennes vänner! Först skulle vi vart hemma hos Johanna i sthlm men eftersom Sanaz pluggar i Örebro åker alla dit. HUR KUL?! Jag är ju inte lite taggad om jag säger så........


Kommentarer
Postat av: EMELIECATRINE

Ja, vintrig är den ju i försig... Det har du rätt i! Självklart kan jag hjälpa dig Emelie. Jag har en bloggdesign som ska göras före din bara, men det är väl lugnt? Men kom ihåg att jag inte är någon expert ;) Men hur har du tänkt dig då? Du kan väl mejla lite tankar och bilder till [email protected].

2011-04-01 @ 11:55:53
URL: http://emeliecatrine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0