KNOWLEDGE COTTON





Heej!

Eftersom jag fortfarande ä hemma hos mamma och pappa passar jag på att lägga upp en några dagars gamal outfit. På mig hade jag en ny skjorta från Knowledge Cotton (köpt på herr), mina grå Acne skin och tygskor från H&M. En enkel, sommrig outfit.
Eftersom jag fick vara hemma igår då jag tävlade tidigt imorse funderar jag på att "ta några glas" ikväll med tjejerna. Bella, Agge och Johanna var sugna på utgång. Hade såååå gärna gått ut igår men vitnos ligger mig varmast om hjärtat så då får matte gå ut och ha kul när det inte är någon tävling dagen efter istället. Ska någon av er ut ikväll?

Nu ska jag vila lite här i soffan, ligger i matkoma just nu. Ärligt talat var det läänge sedan jag åt så mycket som jag gjort den här helgen. Jag har liksom ätit upp mig för en hel vecka nu så det gör inget om jag lever på omelett hela veckan ut. Haha!

Aja, ha en fin söndag! Puss


Kommentarer
Postat av: ida

Bara att ladda om till nästa gång :)



Ja, jag red de två 110 klasserna på lördagen!

2011-04-25 @ 18:21:15
URL: http://inridsport.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0