Godkväll! Hur är det med er?? Själv ligger...

img_1935 (MMS)

Godkväll! Hur är det med er?? Själv ligger jag redan i sängen. Har så sjukt ont i tarmarna. Magen är svullen som bara den och jag ömmar som fan! Inte alls bra.. Vet inte om jag har fått i mig något som jag inte tål.. Dagen har annars varit lugn, red Vitnos och artax imorse innan jobbet och efter jag stängt butiken gick jag till gymmet och körde ett lättare konfitionspass (JAG powerwalka!) men det gjorde jag bara för att jag har överansträngt mig vilket gjort att jag fått väldigt ont i benen. Därav blir det inget mer gym denna vecka utan jag hoppas på att kunna träna lite mer ordentligt nästa vecka. Aja, nu ska jag krypa ihop i fosterställning innan jag dör av mag smärta. Hoppas bara att jag somnar snart. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: sarah

usch, krya!!

2011-04-13 @ 22:28:22
URL: http://sarahg.blogg.se/
Postat av: Erica

Du är så himla fin i den där frisyren Emelie!

Är det med locktång du gör lockarna?

2011-04-14 @ 08:50:25
Postat av: Emelie

Tack :) nej jag använder faktist plattången!

2011-04-14 @ 10:03:56
URL: http://pemme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0