EN FÖR HONOM ELLER TVÅ FÖR HENNE

Nr 1.



Nr 2.



Idag har det ramlat in lite nyheter i butiken. Nr. 1 är en skjorta till kille från ett nytt märke som vi har tagit in vid namn Knowledge Cotton. Sjukt snygga färger nu till hösten. Ett stort plus är att de använder ekologisk bommul i alla deras plagg. Även tjejer kan ha skjortan och bära den lite oversized.
Nr. 2 är en cardigan från Acne. Jag ser nu att den ser offwhite ut på bilden men den är i själva verket beige i verkligheten. Mycket mycket fin och användbar i höst/vinter!



Nu ska jag plugga hela kvällen. Jag kan knappt sova på nätterna. Det enda jag tänker på är potenser och logitermer. Puuuhh. Vet ärligt talat inte hur jag ska klara av hela kursen. OM jag gör det skulle jag vilja säga att det har skett ett under! Imorgon bitti ska jag förhoppningsvis köpa en ny sadel. Det kommer ut en sadelutprovare till stallet så ska vi se om vi kan hitta någon bra som passar. Hoppas det! Vad det blir för sadel har jag ingen aning om. Dock ingen jätte dyr. Det har jag verkligen inte råd med. Det är syrran som får stå för lyxen i stallet om jag säger så.. Hon rider nämligen runt med den skönaste sadeln jag någonsin suttit i. MEN det kostar att ligga på topp och det är inget jag kan göra på sadelfronten just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0