WORK OUT



Idag stod jag redan från öppning till stägning och dividerade om jag antingen skulle gå hem direkt efter jobbet, köpa med mig en godispåse och titta på robinsson ELLER gå till gymmet och träna skiten ur mig. Efter mycket om och men tog jag det rätta beslutet och gick och tränade! Idag blev det enbart kondition på crosstrainern. Dock känner jag mig som han på bilden men snart snart säger jag bara.. ;) Har iallafall haft sådan sjuk träningsvärk efter i tisdags. Bara man nuddar min mage så ömmar jag! Dock är det inte bara magen som ömmar utan även ben och armar. Fast på något sätt tycker jag att det är ganska skönt. Då vet man säkert att det kommer ge resultat :) Nahepp, nu har jag ätit upp min kvällsmat under tiden som jag har skrivit det här inlägget. Nu ska jag äta efterätt som består av banan och keso. Godnatt mina vänner!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0