SUGET ÄTER UPP MIG INNIFRÅN

Alltså HERRE GUD vad jag är sugen på chips och godis! Det är helt jävla sinnesjukt! När jag ligger hemma såhär och inte kan göra något är det enda jag tänker på chips och godis. Det är inget roligt. Jag kan liksom inte koncentrera mig på programen som jag tittar på eftersom min hjärna är på annat håll. Jag menar, hur normalt är det igentligen?! När jag blir såhär extremt sugen på något räcker det liksom inte med att ta en banan eller något annat. Jag vill liksom ha den där salta smaken man får av chips eller känna hur chokladen bara smälter i munnen (jag dreglar nu). Om jag inte får det jag vill ha blir jag som ett barn = tjuter och ingenting annat duger. Tyvärr äger jag inte ens en kaka eller något annat onyttigt, det är nästan det som är mest frustrerande att jag inte ens kan gå till skafferiet och bara ta något. NEJ NEJ det enda jag äger som inte är "mat" är keso jag bananer! Gissa om jag är arg på mig själv just nu. Ohhhhhhhhhh.. Jag blir liksom sjukt sugen av att titta på bilderna nedan (nej jag är inte lesbisk) men den där muffinsen och strösslet ser ju jäävligt gott ut måste jag säga.... Undrar om de var lika sugna på bilden som jag är nu.. Ae, ni ser, nu börjar jag fan gå till överdrift (måste sluta stirra på bilderna).





Kommentarer
Postat av: Jenny

de där sötsuget är heeeemskt!!! gå & handla dig nåt gott!

2010-10-20 @ 16:37:15
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Finns klänningen acne atlantis att köpa på ditt jobb?/emma

2010-10-20 @ 16:57:28
Postat av: Emelie

Hej! Nej den har vi tyvärr inte i butiken. Finns annars att köpa på deras internet shop :) Hoppas du hittar den!

2010-10-20 @ 17:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0