SHOPPING





Godkväll bloggen!

Det har vart en lång dag idag. Först red jag innan jobbet, sedan jobbade jag på JC fårn 10-19 och direkt efter det gick jag och Tobbe på JC och tränade på Nautilus. Alltså, jag tränade ju faktist rätt så mycket förut men nu har jag verkligen inte tränat på ca 1 år. Med andra ord kanske ni förstår att jag är ganska "otränad" just nu. Vi började med att springa lite som uppvärmning och sedan gick vi ner och körde på gymmet. Jag tog i så att jag darrade. Har dock ingen aning om jag körde för hårt eller om jag kunnde kört på bättre. Men det lär ju märkas imorgon. Jag hoppas jag har täningsvärk iallafall, då vet man att det har gett något :) Nu ska jag iallafall komma igång ORDENTLIGT med träningen igen. Perfekt att gå efter jobbet de dagar som jag inte har skola på kvällen. Nu jääävlar säger jag bara :D

Aja, köpte en ny tröja igår på D&Company. Den är overzized och kommer från Fifth Avenue Shoe Repair. Som ni ser står det ett nummer på varje tröja, på min står det 067/200 vilket betyder att jag har nummer 67 av 200 tillverkade i hela världen/sverige. En liten rolig detalj sådär! Nu ska jag surfa runt och titta lite på tv innan jag går och lägger mig. Imorgon bitti ska jag färga håret på Mates. Har dock inte bestämmt mig vad jag ska ha för färg men ni får se resultatet imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0