PARTY SHOES



Läckra va? Får se hur lönen ser ut den 25:e för jag behöver verkligen ett par nya party shoes. Det värsta när man beställer över nätet är ju att man inte kan testa de. Både storlekarna plus att jag vill att de ska vara bekväma trots att de är höga. Jag har nämligen några skor som jag inte ens kan använda bara för att de är så obekväma.
Nu ska jag hämta upp Emelie. Vi ska åka och hyra film och handla mat.Det är inte ofta jag har sådana kvällar så jag uppskattar de till max :) Jag ska alltså tvätta bort allt smink, på med de fula mjukiskläderna och hoppa i ett par sneakers. Nuuu börjar min lördagskväll!


Kommentarer
Postat av: IRMA BAJRAKTAREVIC

SNYGGING! vart är dom första skorna ifrån? PUSS

2010-10-10 @ 14:37:42
Postat av: Emelie

Här har du sidan :) http://www.solestruck.com/

Puss!

2010-10-10 @ 19:09:40
Postat av: Emelie

Såg dock att de är PISS DYRA!!! Kollade visst inte priset när jag la upp de. Buhuu

2010-10-10 @ 19:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0