ÖVERKÖRD AV ETT TÅG, TYP



En d ö d Emelie sitter här och försöker blogga. Jag är både trött och bakis, puh. Men det är självförvållat så jag tänker inte klaga! Kvällen igår började hemma hos Johannas pojkvän där vi hade det skt roligt! Var kvar där ganska sent så hann inte gå till Grand. Istället fick jag snällt följa strömmen då alla gick till Otten så jag får äta upp mina ord som jag skrev igår att jag inte tänkte gå dit. Men vad gör man inte för sina vänner. Somtur är så har vi så roligt tilsammans att det inte spelar någon roll vart vi går igentligen även om jag föredrar vissa ställen framför andra. Jag tog massa kort under hela kvällen men klumpig som jag är så tappade jag min väska på dansgolvet så mitt minneskort flög ur kameran :( Buhuu, jag som hade MASSOR bilder som jag inte fört över på datorn.
Idag har jag hoppat vitnos lite grann. Han var så jävla pigg och busig (?)! Bockade efter hindrena och när jag hoppade på volt höll jag på att ramla av då han drog åt andra hållet direkt efter. Det var lite hula balula skulle man kunna säga.. Nu ska jag ställa mig i köket och försöka mig på att göra någon slags köttfärsoppa för första gången i mitt liv. Jag ber till gud att det blir gott för jag är så jävla hungrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0