OM NI SKA HA EN KJOL SKA NI HA DENNA





FÖR DEN SOM VÅGAR vill säga. Jag förstår inte hur jag har kunnat glömma den här underbara skapelsen när jag själv har köpt in den!? Aja, det finns 2 eller 3 st kvar iallafall. Priset är saftigt men värt det då det är äkta skinn och kommer hålla hur länge som helst.
Ikväll blir det lugna gatan. Jag kör en vit helg utan en enda droppe sprit eller vin. Jag längtar liksom till imorgon när jag vaknar upp och slipper att vara bakis! Så ikväll blir norrköpings dansgolv utan mig. Ni slipper alltså galningen som dansar tills hon svettas ihjäl ;)


Kommentarer
Postat av: jenny

Fan va snygg!!!!

2010-10-09 @ 12:10:23
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0