MEN DRA PÅ TRISSEN



TJEJER, kommer ni ihåg mitt läppstift som jag köpte från MUS för ett tag sedan som vissa hade endel synpunkter på?! Titta vad Elin har för läppstift på detta kort. JO nämligen Havanna....

Föressten, säljutbildningen var helt OK, dock lite för lång. Acne dog jag för somvanligt. Köpte in ett par väldigt fina byxor, två klänningar, en stickad lååång kofta och en transparent, beige blus. Eftersom det var flashen så var det bara en pytteliten kollektion om man jämför med deras main men det är direkt leverans på dessa saker så de kommer förhoppningsvis in om ca en vecka! SOM JAG LÄNGTAR.


Kommentarer
Postat av: Bella

SÅÅÅÅÅ snyggt! Love it!

2010-10-08 @ 11:05:31
URL: http://bellagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0