JAG BEHÖVER EN STÖRRE GARDEROB





Idag tog jag sovmorgon till klockan 8.00. Önskar att jag kunnde sova lite längre men det är ju faktist två timmar extra sömn för mig än vad jag faktist är van vid. Nu sitter jag och väntar på att få tvätta. Vi har en vanlig tvättstuga där man får boka tid men sedan har vi även en  "drop in tvättstuga". Jag trodde att jag var den enda som hade tänkt att tvätta tidigt en söndagsmorgon men nejdå, så var inte fallet. En kärring hann precis före mig och nu är hon inne på sin 6:e maskin!! Jag har väntat as länge men snart HOPPAS jag att det är min tur om ingen annan hinner imellan vill säga. Föressten så måste jag verkligen ta tag i min garderob. Den är alldeles för liten vilket har gjort att om jag har alla kläder vikta så ser jag inte de högar som ligger längst in (den är ganska djup). Det har resulterat i att när jag är stressad till jobbet har jag bara rivit ut alla kläder på golvet för att hitta det som ligger längst in och sedan kastat in allt igen. Jag kan även inte stänga lådorna då det är lite för mycket kläder i de. Om jag nu viker allt och får igen de så uppstår nästa problem eftersom om jag drar ut en låda åker alla ut. Ohh.. MEN som det är nu så hittar jag inte mina kläder så jag måste ta tag och vika allt. Jag skulle verkligen behöva ha en "häst" att hänga upp lite kläder på då jag har ganska mycket som igentligen behöver hänga. Tyvärr har jag ingen direkt plats för det i lägenheten. Aja, nu ska jag ner till tvättstugan och hänga på låset så jag får tvätta någon gång. Fy fan så jävla tråkigt. Jag är verkligen inte ämnad för sånt här!!


Kommentarer
Postat av: jocke_k

köp en störe gaderob då det fin sona för dej på ikea som gillar kläder ju dom monterar man på en hell väg då kan du sotera dina kläder

2010-10-10 @ 11:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0