IT LOOKS LIKE POPCORN



MEN det är det inte. Mitt mellanmål består nämligen av keso och bananer. Vilken delikatess :S Idag mår jag lite bättre, feber håller på att lägga sig och magen känns lite bättre så imorgon tänker jag jobba! Skönt att komma igång.. Föressten insåg jag att högskoleprovet är på lördag! Jag har värsta paniken eftersom jag hade tänk plugga lite till det men det hade jag totalt glömt bort. Får gå dit lite på vinst eller förlust, det är ju trots allt första gången jag skriver och då brukar ju de flesta skriva dåligt. Är det någon av er som också ska skriva högskoleprovet här i norrköping på lördag??


Kommentarer
Postat av: sandra p-son hehe

japp jag ska skriva provet med på lördag ... fy va hemskt.. vet du vart det är nånstans? /sandra

2010-10-21 @ 14:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0