INSPIRATION



Sjysst outfit. Jag har så jävla mycket inspiration i skallen, det är nästan jobbigt. Om jag ska kunna leva ut den så behövs det dock väldigt mycket shopping vilket jag har satt stopp för denna månad. 
På tal om något helt annat så kan man ju tro att jag är född på nytt. Min nya stora passion här i livet är att sova. Jag sover lika mycket som ett spädbarn och jag går och lägger mig 21.00 på kvällarna! Det är ju helt sinnesjukt. Igentligen skulle jag vilja lägga mig tidigare men jag har satt en gräns på klockan 21. Det får verkligen inte gå till överdrift. Idag är det jobb på D som gäller. Jag ska nog klä om skyltdockorna och beställa lite från Tiger. Föressten var jag med på Cheap Mondays inköp i fredags. Det var vårens flash. Den var väl helt ok men inte direkt något att hurra för om jag ska vara ärlig. Dock har jag ju inte sett main collection. Den kanske är bättre!  


Kommentarer
Postat av: johan kristoffersson lindén

soft blogg men tänk på att stava rätt mannen!

2010-10-04 @ 15:57:36
Postat av: Emelie

Är ofta stressad när jag skriver så det blir lite stavfel här och var men det får ni leva med :)

2010-10-04 @ 17:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0