INSPIRATION



Snacka om snygg kvinna. Dessa två blider ger mig inspiration. Jag vill ha vitt på vitt. Nu! Tyvärr är jag värsta skitgrisen ever men vitt på vitt är mer än snyggt.

Imorgon väntar en låång dag + natt. Först stallet på morgonen, sedan jobba på JC mellan 10-13, D klockan 14-19 och sedan har alla butiker i Spiralen och Linden fest med mat och FRI BAR. Hur ska detta gå undrar jag? Fri bar och jag är alldeles för bra vänner. Vi blir liksom väldigt farliga för varanndra. Förra året gjorde vi på D oss väl igenkända av de andra butikerna vill jag lova. Det värsta av allt är ju det att jag jobbar heldag på fredag med. HAHA jovars, vi får väl se hur jag mår på fredag. Jag har lovat mig själv att jag ska försöka hålla mig i skinnet och inte bli för bra vän med vinet :E


Kommentarer
Postat av: felicia

Ja, han är rätt söt! ;) Just nu står jag hos Lotta Jerhammar, det ligger precis utanför Norrköping. Annars har vi precis byggt stall hemma i Söderköping ;)

2010-10-13 @ 21:49:34
URL: http://feliciamansson.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Haha va kul med Spiralenfest :D Have fun pemme!

2010-10-14 @ 09:06:59
URL: http://tintin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0