PILLER MISSBRUKARE



Ehm, jo jag var ju hos läkaren idag. TUR att jag fick tid. Förstår inte att det ska vara så jävla svårt att få en tid jävel?! Aja, jag hade INGEN äcklig vaxpropp som jag trodde (HATAR att säga det ordet, känns som man är oren och äcklig vilket jag inte är). Jag hade en ordentlig infektion i örat som har gjort att jag har blivit jätte svullen och fått massa vätska i örat. Den delen som gör att man hör alla ljud ska normalt sett röra sig men min var helt stilla och igentäppt. Han körde även in en elektronisk sak i örat som visade hur bra jag hörde och istället för att den kurvan gick som i en uppförsbacke så var min bara ett rakt sträck. Han kunnde liksom förstå att jag INTE överdrev när jag sa att jag hörde dåligt.. Aja, fick iallafall pencilin så nu ska jag knapra 9 sådana tabletter mot örat per dag plus de två som jag äter för magsåret. HAHA det här blir ju gott.. Nej, nu ska piller emme ner och hämta tvätten!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Stackare!! :/

2010-11-03 @ 08:52:43
URL: http://tintin.devote.se
Postat av: Jenny

Usch va du råkar ut för saker. Skönt att de inte var en vaxpropp iallafall!!

2010-11-03 @ 12:07:12
URL: http://jennynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0