2 KORTA, DÅLIGA FILMER





I dag har jag en riktig glidar dag. Det är ju lov från skolan så jag bytte tid med Dan så jag börjar jobba kl 14.00. Behövde med andra ord inte rida klockan 6 på morgonen som jag normalt sett gör. Red lite lösgörande i ridhuset med endel öppna och sluta. Tyvärr är filmerna jätte korta och väldigt dålig kvalite men mitt minnes kort tog slut (filmade med kameran). Men jag ska försöka filma med mammas och pappas film kamera så ni får se lite bättre. Aja, som ni  säkert ser på filmen så har vitnos blivit smäll fet så just nu går han på diet. Jag ska även klippa honom om någon vecka så han ser ut som en häst igen! Dock är han verkligen mannen i mitt liv :D


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Va fina ni är tillsammans :) Ser kanonfint ut!

2010-11-01 @ 13:12:34
URL: http://tintin.devote.se
Postat av: Johanna

Suuuper fina! Vore kul med mer hästuppdatering!

2010-11-02 @ 22:32:35
Postat av: Emelie

Yes box jag ska försöka uppdatera mer :)

2010-11-04 @ 08:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0