MINA UNDERBARA VÄNNER!








Igår festade jag med dessa brudar! Vi började kvällen hemma hos Agnes och Bella. Sedan drog vi vidare till Hugo och sist men inte minst Otten. Var inne på Hugo i typ 5 minuter. Visst var det mycket folk osv men jag gillar inte Hugo på vintern. Det är alldeles för ungt folk (en annan sak på sommaren när de har uteserveringen eftersom typ alla är där då) så jag slog klackarna i taket inne på Otten istället :) Jag höll mig iallafall på benen den här gången och slapp göra värsta vurpan som jag gjorde sist..

Idag har jag myst med film, vart hemma och ätit middag hos mamma och pappa och sedan avrundade jag dagen med hoppträning för Pelle. Vitnos och jag är i fin fin form och allt bara flyter på. Jag har ju lagt om hela ridningen och jag verkar ha hittat rätt. Just nu hoppar jag bara banor (har haft svårt med det) så jag hoppar bara fram och sedan låtsas vi att jag är på tävling och får en bana på¨minst 10-12 hinder. Idag tränade vi även på lite omhoppningsvängar och det gick galant även om vitnos är en stoor och inte den lättaste hästen att rida snäva svängar. Nu ska vi ligga i och träna. Jag ser fram emot nästa tävlings säsong för jag tror att det bådar gott om det fortsätter som det gör nu! Träna och uppnå mål är det absolut bästa jag vet här i livet!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Aaah vad roligt att ni är på G nu igen! :D

2010-11-22 @ 08:42:52
URL: http://hopeforanormallife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0