MÅSTE UPP PÅ VINDEN NÄR JAG BLIR FRISK



Jag har totalt glömt bort min vita fuskpäls som jag köpte förra året! Den måste vara på vinden för i min lägenhet är den inte iallafall.. Jag ber till gud att jag blir frisk snart. Jag har fått behålla den vätskeersättning som jag lyckats få i mig och även lite melon. Däremot mår jag sjukt illa och är rädd för att jag kommer spy inatt med. HOPPAS INTE. Mamma kommer och hämtar mig snart. Ska sova hemma hos de ikväll så jag slipper vara ensam när jag mår så dåligt. Jag har nog aldrig vart så svag som jag är just nu faktist. Snälla snälla mage, varför kan du inte vara som alla andras?! Jag vill ju åka och rida min bästa vitnos! Han undrar säkert vart jag är mitt hjärta..


Kommentarer
Postat av: sofia örtegren

så underbart fin du är gumman:)kram på dig kul o sed dig sist på otten;)snyggo

2010-11-26 @ 21:20:45
Postat av: emelie

Tack, vad snäll du är!! Jätte kul att se dig med o vara ute och svira :D Puss

2010-11-27 @ 10:42:30
Postat av: MaWa

Galet snygg frisyr

2010-11-29 @ 17:59:32
Postat av: Emelie

oj oj, tack!

2010-11-29 @ 20:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0