LEVANDE BEGRAVD



EXAKT såhär har jag sett ut ikväll. Emelie och jag skulle ha en mysig filmkväll och titta på Beck "levande begravd". Det började väl lite sisådär. Jag hade fått låna filmen av pappa så vi skulle bara gå ner till Coop och köpa lite gott. När vi kommer dit ser vi att de varken har kinderägg chokladen eller ostchipsen som vi vill ha så vi får då gå tillbaka hem till mig och sedan ta bilen till Coop i Smedby där både chipsen och chokladen finns. När vi sedan kommer hem och ska sätta på filmen märker vi att filmen inte funkar!! Vi bestämmer oss för att gå till video butiken som ligger ganska nära mig men när vi kommer dit så fanns den självklart inte där. Går då till en annan video butik där den inte heller fanns. Då hade vi redan gått så långt så vi bestämde oss för att gå in till stan där vi till slut hittade vår efterlängtande film! Väl hemma börjar vi titta och gud vad bra den var! Dock tittade jag inte så mycket, jag var så rädd plus att Emelie satt och skrek varje gång hon blev rädd så jag satt med en stor filt över huvudet. Nu har hon gått hem och jag är fortfarande as rädd. Jag vågar inte lägga mig och sova nu!!! Åh, fattar inte ens varför jag skulle se den när jag vet att jag blir så här rädd efteråt. Nu ska jag ringa ett samtal så jag kan lugna ner mig lite. Har redan pratat med pappa. Jag blir verkligen som ett barn när jag blir rädd....


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

kunde du sova inatt då?

2010-11-15 @ 07:25:54
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0