JÄVLA KUK MAGE

AAAAAJJJJJJJJ, ni fattar inte hur ont jag har!! Sjuka kramper. Det är ju så typiskt att just jag ska få maginfluensa (för andra gången) som har jordens sämsta och känsligaste mage! Varför varför varör?! Jag har slutat spy nu iallafall. Blir dock hemma från jobbet imorgon med eftersom jag har så ont så jag ligger ner hela dagarna. Börjar bli vääldigt långtråkigt måste jag säga. Ingen vill ju komma hit heller med tanke på att det smittar som bara den förutom mamma som kommer hit och tittar till mig och lämnar lite nödvändigheter :) Pappa är på¨någon middag i sthlm ikväll och sedan skulle tydligen petter komma och sjunga. Jag är INTE avis. POOR ME.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0