JAG ÄLSKAR GYNNING





JAG ÄLSKAR BÅDE GYNNING SOM PERSON OCH HENNES KONST! Jag är inte alls någon som bryr mig om konst osv. MEN jag skulle dö för att få pryda en av mina vita väggar med någon av hennes underbara tavlor. Synd bara att de är så dyra. Vet att det finns litografier (stavas?) men de kostar ju ändå typ 3500:- vilket jag tycker är lite mycket pengar för just en tavla.
Jag älskar även hennes hårfärg som hon har på bilden. Är sugen på något lika dant (kanske snäppet mörkare). Men det får bli i februari för då ska jag iväg på en sak :)


Kommentarer
Postat av: natta

åh älskar med Gynning!



jag kom på att jag glömde säga hejdå i affären idag! var helt inne i andra tankar och snackade med tjejerna, hahaha! Du är så trevlig&glad ialalfall =) puss!

2010-12-01 @ 23:13:45
URL: http://naatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0