JA, JAG HAR JU HAFT ROLIGARE OM MAN SÄGER SÅ!!!



Detta måste vara första gången som jag är ENSAM hemma en lönings-lördag. Med andra ord kommer ni inte se mig komma vinglandes (bokstavligt talat:) på varken Otten eller Hugo ikväll. Extremt tråkigt skulle jag vilja säga..
Just nu sitter jag och tittar på höjdhoppningen från Globen. John Hickey blev delad första plats i höjdhoppningen. Kul. Syrran är ju nere och jobbar/rider hos honom denna vecka. Skulle gärna vilja ha sett det på plats eftersom vi ändå får biljetter dit men mamma och pappa är på fest och syrran är ju inte hemma, därav blev det ingen globen detta år. Lite tråkigt eftersom det brukar vara mysigt att åka upp dit med familjen plus att jag alltid får sådan härlig jul-känsla. Men men, vi hörs imorgon! Ska averka film ettusenfyrtiotvå snart. Om ni vill ha filmtips är det bara att ni hör av er. Haha!


Kommentarer
Postat av: carolina

Jag som gick runt och kollade efter dig på otten i går men då är det inte konstigt att jag inte hittade dig.

2010-11-28 @ 20:59:33
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0