IGÅR







TYVÄRR blev det inte alls många bilder tagna och jag glömde ta en hel outfit bild. Men jag visar min nya blus som jag hade på mig senare! Gårkvällen var mycket mycket lyckad. Det blev ett jävla party för min del skulle man kunna säga. Idag är jag mer död än levande. Mår inte alls bra och om jag nu någon gång skulle kunna hålla det löfte som jag nu tänker säga skulle det vara; "jag ska aldrig mer dricka". MEN det vet vi ju alla att jag inte kommer hålla så det finns igentligen ingen mening med att ens tänka tanken.
Jag gjorde ju iallafall en snygg entre in på ottens stora dansgolv.. Jag ramlade hejdlöst ner för den där kanten och föll pladask ner på golvet. HAHA! Måste ha sett väldigt väldigt roligt ut. Men det bjuder jag på :)

Föressten såg jag att det var några som hade knåpat ihop två fina kommentarer i förra inlägget. Tack så hjärtligt <3 Det är ju faktist ingen riktig söndag om det inte har trillat in någon humoristisk kommentar. Ja menar, det har ju blivit lite utav en tradition.


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Vilka idioter det finns! Läste dina kommentarer... Hur ser veckan ut annars då? :)

2010-11-14 @ 11:20:31
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0