HANNE TROUSERS



Nytt tillskott i garderoben från Gina Tricot för endast 199:-. Snacka om billigt!!
 Kom precis hem från jobbet. Sitter och lyssnar påAne Brun. Känner mig lite konstig faktist. Jag är liksom varken ledsen eller glad. Jag vill att något ska hända som får mig att vakna till lite grann. Kanske bara är vädret som påverkar mig, vad vet jag. Men normalt sett är jag den tjejen som alltid är super glad och hyper aktiv och om jag är eller blir ledsen brukar jag verkligen bli jätte ledsen. Men nu är jag liksom ingenting utav det och det känns jätte konstigt. Vet inte om det är bra eller dåligt?!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tycker det låter bra :) Att vara varken eller, något mittemellan. Så är jag precis just nu också :)

2010-11-10 @ 11:32:39
URL: http://tintin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0