HALVA DAGENS



IDAG kör jag på min "NO" tröja från Fifth Avenue Shoe Repair som jag köpte för ett tag sedan. Ska straxt (kuta) till JC. Förstår inte riktigt vad mitt problem är igentligen, jag fastnar ALLTID framför datorn så när jag väl är kommer till jobbet är jag as svettig, håret är förstört plus sminket med eftersom jag i princip löper dit så rinner mina ögon. Men jag har ju bara mig själv att skylla så jag ska inte klaga! Ikväll blir det inget roligare än plugg. Måste se till så jag hänger med i tempot och inte halkar efter även om jag missade lektionen igår. Föressten är det ju lite roligt att mega-idioten verkar ha blivit lite skraj nu och inte ens vågar kommentera eller visa vem han/hon är. Dock vet jag att du sitter och läser varenda liten kommentar och är inne här typ 48 gånger om dagen.  Aja, time to work! Bloggar nog på lunchen om jag hinner :)


Kommentarer
Postat av: L I K E S O F I E [foto]

god morgon, hur är det? :)

2010-11-16 @ 09:51:37
URL: http://likesofiie.blogg.se/
Postat av: Bella

Vackraste pemme!! :)

2010-11-20 @ 12:13:31
URL: http://bellagonzalez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0