URRINGNING TILL MAX!





Idag bjuder jag på en sen dagens outfit som är jävligt urringad så jag fick hålla lite koll när jag traskade runt på stan. Skinnjacka H&M, t-shirt Replay, byxor H&M, väska Tiger och brillor H&M.
Dagen började med att jag åkte ut till stallet imorse, kom hem och fixade mig lite och sedan har jag vart på stan med tjejerna hela dagen (även fast jag borde ha pluggat) men kännde att jag behövde göra något roligt för en gång skull. Med andra ord blir det att plugga hela kvällen istället. Hittade en fin tröja som jag skulle köpa men tror ni inte att jag glömde det!? Kom på det nu när jag kom hem. Skit också. Aja, hoppas ni har haft en lika fin dag som mig :) Föressten så är jag mörbultad efter avramlingen igår. AAAJJJJ!!!


Kommentarer
Postat av: Em

Snygga byxor!

2010-05-05 @ 21:34:18
Postat av: emelie

Thanks!

2010-05-05 @ 22:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0