VUXEN POÄNG?

Nu jävlar har jag skaffat mig vuxenpoäng! Var med mamma idag ute på ICA Maxi och handlade lite torrvaror tills flytten. Fuck vad dyrt allt är. Även om jag tar det billigaste. Inte fan bryr jag mig om det är ICA:s egna ketchup eller Felix (eller vad det nu heter)! Jag tänker som såhär. Varje krona jag handlat mat för skulle jag igentligen kunna köpt ett Acne plagg. DÄRFÖR måste jag handla billig mat. Plus att min mat är så dyr med så jag dör!! Pastan är ju för fan nästan dubbla priset plus att det finns ju bara att köpa "små" förpackningar. Puh..
Det kostar att bli vuxen. Fast där vuxen är kanske lite fel ord. Jag blir inte vuxen bara för att jag flyttar (det kommer jag aldrig bli).

Köpte även en ny foundation från Cliniqe idag. Undrar hur den är. Ska testa den imorgon och se. Nu ska jag färga utväxten så jag kan gå till jobbet imorgon (det är omöjligt nu). Sen blir en en hemma kväll plus plugg. Ska bli SÅÅÅ skönt att både lördag och söndag vakna upp UTAN att vara bakis och ofräch!!


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja tyvärr kostar maten rätt så mycke.Jag måste också köpa speciall mat varför ska det vara så dyrt för oss?Vänta bara tills alla räkningar kommer då har du inte råd att köpa massa med kläder hela tiden.

2010-03-26 @ 22:22:30
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Postat av: Pernilla - en liten blogg om min häst med mera :)

Jag köpte en foundation från clinique för några veckor sen,jättenöjd :) Vilken köpte du? min heter superbalanced eller nånting tror jag :D

2010-03-27 @ 13:15:58
URL: http://tintin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0