THE (NAKED) TRUTH



Idag känner jag mig lite mystisk och ni vet, sudär hemlig? Ligger i sängen nu, blev väckt av att någon ringde på min mobil klockan 7.20!! Jag som skulle ta lite sovmorgon.. Idag bjuder jag inte på världens frächaste bild utan en bild som är a la natural som är tagen precis just nu, in my bed. Jag tycker ju sånt är viktigt också faktist. Jag älskar smink, snygga glamourösa kläder MEN jag älskar nog ännu mer att gå runt i min pyamas och vara osminkad med håret i en boll mitt på huvudet! Så fort jag kommer hem från jobbet eller någon annan stanns där jag har haft smink på mig så tar jag bort det det första jag gör när jag kommer hem. Det finns ta mig fan inget bättre. Nej, nu ska jag gosa runt lite mer i min säng innan jag går upp och kokar mina morgon ägg. Vi ses snart igen babes;)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Shit va modig du är! Jag vill knappt själv se hur jag ser ut på morgonen =)

2010-03-05 @ 21:29:43
URL: http://decemberlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0