PLUGGA?!

JA, idag släpade jag mitt feta arsle till skolan för första gången! Jag har verkligen kört fast i matten och kännde att jag behövde lite hjälp av läraren. När jag kommer dit är det bara jag och två personer till. En lärare kommer in efter 10 minuter och undrar vad vi håller på med. Vi sa att vi skulle på matten och hon säger då att de har ändrat schemat och strykt den lektionen!! SÅ JÄVLA ROLIGT!! PERFEKT!!
Jag försökte dock lösa några tal ändå och lyckades med 2 tal innan jag fastnade igen. Då kom det fram en snäll kille och hjälpte mig. Saken var bara den att när jag sedan skulle lösa b talet (som var precis lika dant som a) så kunnde jag inte det heller (!). Efter några minuter frågade killen igen om jag hade kört fast och vissat hade jag det. Han frågar då vilket tal jag var på denna gång och jag svarar att jag är på samma tal med på b. Han hjälper mig igen. MEN talet efter det fattade jag 0 på så jag gav upp och åkte hem! Dock var jag inte den första som gav upp, det var en annan tjej som gjorde det innan mig.
Men det var ju ett bra försök av mig till att plugga iallafall. Jag är stolt över att jag ens gick det. Får se om jag har lika bra självdiciplin imorgon. HOPPAS DET.

God natt bloggen.


Kommentarer
Postat av: korven

Ja kan hjälpa dig! Ja har till o med börjat drömma matte hahah det är bara att du slår en pling. =)

2010-03-04 @ 11:17:08
URL: http://annacorvera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0