KOMMENTAR

Hej! vet du vart man kan köpa R.M Williams herr skor? En bra blogg! men skulle vara roligare med lite kill klädtips!

Hej! Jo men visst kan jag visa lite outfits/shopping tips osv för killar! Jag har tänkt på det många gånger men har inte trott att det funnits något intresse hos er läsare. Men det var kul att du skrev!! =)
Nu till din fråga.. R.M Williams har en egen sida där man kan köpa deras (as snygga) skor. Den heter www.rmwilliams.com.au . Dock vet jag inte om det fungerar att beställa hem till Sverige men det är ju värt ett försök om du verkligen vill ha de och inte orkar åka upp till Stockholm.
Annars skulle jag titta på tradera. Där kan det finnas oanvända för ett mycket billigare pris!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0