JEWELLERY



Surfade runt lite när jag vaknade och hittade dessa två ur coola halsband. Skulle inte tacka nej till någon av dessa även om den sista är min favorit. MEN då har vi ju det där med priset.. Humpf.. De ligger på ca 2600:- styck. vilket är FÖR dyrt. MEN jag anser att det inte är fel att titta på dyra saker. Jag får iallafall inspiration eftersom man då vet vad man ska leta efter, fast i en budget variant. Dessa är från Fiona Paxton iallafall.
Jag fattar inte varför jag alltid dras till dyra/exclusiva saker. Utan att ljuga så kan jag sitta på nätet och titta på kläder. Hittar några plagg och de är självklart de allra dyraste. Så jävla typiskt. Men jag är en torsk om det är bra kvalite och snygg design, det erkänner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0