GRÅ HÅRIG



Fan vad jag börjar bli gammal.. Har till och med fått vita/gråa hårstrån.. Här har nu ju ett bildbevis så ni ser att jag inte skämtar eller överdriver. Fuck åldern börjar ta ut sin rätt!!
 
HAHA, nej jag skoja, men såhär såg jag alldeles nyss när jag kom hem från stallet!! Jag klippte nämligen vitnos och ja.. Hela jag var vit kan jag säga er. Tyvärr blev det ingen fin klippning denna gång heller eftersom han kvicknade till väldigt snabbt även denna gång. Jag började iallafall med att klippa bakbenen så de blev OK (sist började jag med huvudet och då kvicknade han till så han stod och sparkade när jag klippte benen så nu gjorde jag tvärt om). Men nu blev huvudet fult istället. Aja, jag ska inte tävla än så det växer ut. Benen blev bra iallafall.

Nu ska jag blåsa håret och sedan bege mig till skolan för att gå på min första (!) mattelektion. Känner att jag behöver lite hjälp nu när jag börjar med algebra och linjära funktioner..
Vad ska ni göra en dag som denna?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0