GALEN NATT

JA, igår var det hårt! Vi började med att förfesta hemma hos Bella och Anna eftersom de hade inflyttningsfest. Efter drog vi till Otten och fortsatte festa loss. Vi dansade heeela kvällen! Helt galet! Inte många av oss som är på topp idag kan jag säga.. TYVÄRR hann jag inte ta någon outfit bild men jag kommer nog ha på mig detta på Palace någon gång framöver så ni får se då. Jag fick iallafall endel kommentarer av tjejer, poängtera tjejer som kom fram och tyckte om min outfit. Det blev jag väldigt glad över :)
Här har ni några bilder från kvällen.












Kommentarer
Postat av: sophie

Gud så fin och brun du är! Vad har du för smink (foundation,puder)? :)

2010-03-07 @ 19:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0