DAGENS OUTFIT



Skjorta Nudie herr, Jeans Acne, vitt linne Hugo Boss, Skor Acne.


Idag har det vart en jobbig dag. Har kännt mig lite nere och extremt trött eftersom jag inte sovit på två nätter (igen). Blir så extremt sur och grinig då. Men vi hängde om lite på kill sidan i butiken idag. Min inspiration var dock inte på topp men det blev OK ändå. Snälla Felicia, vår praktikant hjälpte till och var smakråd :) Imorgon och torsdag är jag ledig. DET SKA BLI SÅHÄR SKÖNT! Dock ligger jag somsagt efter i skolan så det blir att plugga, plugga och återigen plugga.


Kommentarer
Postat av: picce

ja e me ledig torsdag om du har tid o ses ring.. kommer väl packa endel men kanske ska ta en sväng t ikea?? hehe hörs pusss

2010-03-16 @ 20:15:21
Postat av: Camilla

Skorna är ursnygga!

2010-03-17 @ 13:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0