ÄR DET FREDAG SÅ ÄR DET!

MY BREAKFAST



Våfflor till frukost. Sååå gott. Och såå onyttigt men vem bryr sig?! Inte jag iallafall!!
Jag tror inte ni fattar hur onyttigt och hur mycket godis jag verkligen äter. Jag äter liksom godis eller chips VARJE dag. Synd bara att jag inte gillar nyttig mat lika mycket.. Dock anser jag att man inte kommer någon stanns om man håller på med massa dieter och sånt. Man hålller det bara ett tag och sedan börjar man ändå äta alla onyttiga saker och går upp de kilo som man en gång tappade. Det är ju tusen gånger bättre att äta normal mat och leva sunt!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej vill först o främst säga att din blogg e skit bra! Sen tänkte jag fråga vetu var jag kan hitta en scarf med döskallar på?

2010-03-12 @ 10:26:18
Postat av: emelie

Tack så mycket :D Hm, jag vet inte men det brukar finnas massor på Tradera. Har du sökt där? Där kan du ju få en riktigt billigt. Annars zoovillage kanske? Vi hade en från Cheap Monday för länge sen men den är slut..

Kram

2010-03-12 @ 10:32:11
Postat av: Anonym

PRecis fuck alla dieter! Håller fullständigt med! Försöker få in det budskapet hos alla mina kompisar som bantar också!! :P

2010-03-12 @ 13:49:51
URL: http://kiinez.blogg.se/
Postat av: Jenny

Lätt för dig att säga din jävel som har typ världens snyggaste kropp!!! haha, en annan får ångest när man ätit en chokladbit för mkt. Min fredagskväll kommer vara på gymmet....... hehe;)



pussss!

2010-03-12 @ 13:57:07
URL: http://jennynilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra frukost om vill få ordning på magen!!!!!!!!!!

2010-03-13 @ 10:37:17
Postat av: Emelie

Joo, jag vet.. Men ibland måste jag med kunna få njuta och äta lite goda saker..

2010-03-13 @ 10:45:55
Postat av: nikki

mmm va gott:D

2010-03-13 @ 11:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0