AJJJJ MIN MAGE!!!!!!

Aj vad jag har ont i magen! Sen ser det ut som jag är gravid, igen. Helvete också det är verkligen inte roligt!!
Det gör mig på svindåligt humör, blir irriterad för minsta lilla sak och jag skriker på alla i min omgivning. Ohh, jag som inte är så som person igentligen. Jag hatar att var så här men jag kan inte rå för det hur mycket jag än försöker.. Jag är och har vart jätte noga med kosten och jag äter aldrig saker som jag inte tål men när jag var utomlands fick jag i mig saker som jag inte tålde (även fast jag sa att jag var allergisk)! Och det är det som ligger och spökar fortfarande.. Sen måste jag bli bättre på att inte små äta och äta massa skit.. OHHHHH!!!!!!!!
 

Just nu känner jag mig såhär!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0