AJ AJJJ DET GÖR OONNTTT

FAN VAD JAG ÄR BRA! Måste bara börja med att skriva det :) Idag var jag först och red imorse (är ledig idag och imorgon). Sedan har jag suittit och pluggat matte nu i några timmar. Måste hinna ikapp. Såg att jag ska ha läst klart hela kapitel 2 nästa vecka. Hur nu det ska gå till. Men jag försöker iallafall och gör så gott jag kan och det är det som räknas! Jag ska klara den här skiten, även om det tar tid. Dock så har jag haft väldigt ont i magsåret dessa dagar :( Eller där magsåret var rättare sagt. Jag ska till sjukhuset om en vecka och göra en ny gastroskopi. Får se vad de säger då men ont har jag iallafall.. Det värsta är att jag kommer få panik. Fick det sist och nu när jag vet hur allt går till vet jag ju vad jag ska vänta mig. Fy faan. Sist stortjöt jag som ett barn och det kommer jag garanterat göra den här gången med. Hoppas bara inte att jag svimmar. Åh gud.. Jag hatar verkligen allt som har med sjukhus att göra. Måste även gå och lämna prover nu innan. Mamma tjatar på mig varje dag att jag måste gå och göra det men jag skjuter upp det så länge som möjligt. Jag stor bölar ju när jag ska göra det med. Plus att jag blir helt svag och illmående när jag kommer dit. Ingen rolig känsla.. Jag måste nog vara den jobbigaste patienten eftersom jag beter mig som om jag vore 3 år. UTAN ATT ÖVERDRIVA. Aja, nu ska jag återgå till pluggandet och försöka lugna ner mig.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Usch vad hemskt! Jag har också väldigt svårt för allt som har med sjukhus och läkare att göra...



Kan du inte sövas när de gör gastroskopin?

2010-03-17 @ 19:32:31
URL: http://decemberlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0