STOCKHOLM

Först vill jag börja med att säga att jag var på Coop och handlade mat förut efter jag vart i stallet. När jag kommer hem inser jag att min mobil är borta. PANIK på hög nivå. Jag har ju ingen hemtelefon så jag fick sitta och skriva runt till folk på Facebook så att någon kunnde ringa till den. Det ringde inte här hemma så jag gick ut i bilen för att se om jag glömt den där. Nejdå, inte där heller. Fick åka i il fart tillbaka till Coop. Där var det någon snäll person som hade hittat min mobil och lämnat in den i kassan. Puuhh! Nu är jag hemma igen. Ska fixa mig lite grann sen ska jag till cykla till jobbet. Imorgon blir det en rolig dag iallafall. Jag och Patrik ska till Stockholm för att titta på Acnes vår kollektion 2011 och köpa in den! Tralala.


Kommentarer
Postat av: j

hur känns det att arber är på G med en tjej så kort tid efter ni gjort slut ?

2010-06-21 @ 15:43:39
Postat av: Emelie

Arber är ett helt totalt avslutat kapitel så jag bryr mig så lite man bara kan göra om jag ska vara ärlig.



Jag har helt ärligt talat ALDRIG mått så bra som jag gör nu när jag är singel :)

2010-06-21 @ 18:46:48
Postat av: Anonym

Okej bra där tjejen !

2010-06-21 @ 19:24:56
Postat av: anna

vem är det han är på G med då? Du har mage och skriva det till emelie men sen inte säga vem det är.

2010-06-21 @ 22:10:27
Postat av: j

är hennes kompis så kan tyvärr inte säga. huvudsaken är att emelie inte bryr sej iallafall

2010-06-21 @ 23:39:27
Postat av: Emelie

Tjejer, jag är i´nte född igår. Jag vet oxå att han "är på g". MEN jag vet oxå att det INTE bara en en tjej han "träffar" eller "är på g med". Norrköping är litet, lika så sverige om jag uttrycker mig på det viset.

MEN somsagt jag bryr mig 0.0 så mig gör det inget. Det är väl roligt för han med tråkigt för tjejerna.

2010-06-22 @ 06:09:57
Postat av: Natalie

Herregud vad onödigt att ens skriva något sånt.

MEN det jag egentligen skulle skriva:

FYFAN vad roligt med Sthlm. Och att det är Acne också! :D

2010-06-22 @ 18:03:25
URL: http://natalieriksson.bubbleroom.se
Postat av: Anonym

då kan du väl säga vilka dessa tjejer är? om du nu "vet" så mycket

2010-06-22 @ 20:02:55
Postat av: Emelie

Jag tänker inte lägga mig i hans eller deras liv. Det får de sköta så bra de vill själva. Jag "ingår" inte i den där skalan längre så ser ingen anledning till att ens bry mig eller namndroppa folk.

2010-06-22 @ 20:16:38
Postat av: anna

en kille som har varit otrogen i hela sitt vuxna liv samtidigt som han hade tjej och sen tro att nu när han är singel skulle hålla sig till en tjej är bara patetisk att tro. Han är så jävla äcklig och inte ens snygg nån stans snea ögon och as fula tänder och tunnhårig, tänk er för tjejer han sårar bara tro mig jag vet... han är inte bara på g med en tjej det finns flera tjejer som han "träffar" så tro inte att du är speciell för du J det är ju dig själv du syftar på eller hur ? Gå och testa er tjejer, vem vet vad han går och bär på.



Sorry emelie att du behöver lyssna på detta här på din blogg, det måste kännas skönt att ha kommit som segrare ur denna soppa för han är inte ens värt skiten under skorna!

2010-06-22 @ 20:38:38
Postat av: Anonym

Blir ärligt irriterad på hur ni kan hålla på såhär öppet, för emelie du kan själv välja vilka kommentarer du vill publicera på din blogg. Du har varit med arber i så många år och det är inte alls många veckor sen ni slutade träffas.. tala inte så himla illa om honom och jaa, du ska vara glad över att ha kommit ifrån en kille som varit otrogen så mycket (du är ju inte heller helt oskyldig..), men du borde hålla allt detta privat och inte på din blogg, speciellt eftersom du tydligen bryr dig så lite som man bara kan göra.



Sen tycker jag synd om dessa patetiska, antagligen tjejer som går in o kommenterar på emelies blogg. om ni nu är så nyfikna på vem fan arber träffar, vänd er inte till hans ex.

2010-06-23 @ 20:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0